Hvordan bestille på nytt

Hvis du har en konto hos oss kan du enkelt bestille produktene dine på nytt med bare noen få klikk.
To personer med mobil i hendene

Slik bestiller du produkter på nytt

  1. Logg inn på din konto

  2. Gå til “Bestille på nytt”-seksjonen for å se dine tidligere bestilte produkter. Sjekk at de produktene du ønsker å bestille er huket av, og fortsett til utsjekk

  3. Velg om du ønsker å legge til gratis produkt(er), og fullfør bestillingen. Hvis det er en egenandel, kan du betale med bankkort

Vent 1-4 arbeidsdager for å motta pakken din på døren.

Ofte stilte spørsmål

Hva skjer etter at du har lagt inn ordren din?

Når du har lagt inn ordren din sender vi deg en ordrebekreftelse på e-post og SMS. Normalt sender vi din ordre innen 24 timer. Du vil motta sporingsinformasjon fra Bring når pakken er på vei til deg, slik at du kan følge statusen på ordren din.

Hvordan redigerer jeg min faste bestilling?

Du kan se dine tidligere bestilte produkter under seksjonen "Bestille på nytt". Se gjennom listen og sjekk at de produktene du ønsker å bestille er huket av,  og fortsett til utsjekk. Du kan også ringe oss på 22 57 50 20 alle hverdager mellom kl 08:00-16:00.

Får jeg gratis produkter med ordren min?

I tillegg til dine foreskrevne produkter vil vi sende deg gratis produkt(er) som er relevante for deg og din situasjon, som for eksempel avfallsposer. Hvis du ikke ønsker å motta gratis produkt(er), kan du enkelt fjerne dem fra handlekurven din.